بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ملاک و معیار مقایسه آبیدلان در چیست!؟

نکته:ملوان تيمي که با استقلال در آزادي دچار آن فشار وحشتناک شده بود،با توجه به فشار بي حد و اندازه استقلال دو مصدوم ميده و در بازي بعدي بخاطر خستگي ناشي از ديدار با استقلال در زمين خودش به تيم خوب نفت که در بازي تدارکاتي استقلال را برده بود سه گل دريافت ميکنه!
منظور:استقلال بجز آماده نبودن شرايط بدني جواد نکونام و همچنين تاحدودي روحي وي،با سه چهار بازيکن مصدوم خوب و تقريبا ستاره(خسرو_مجتبي)مواجه شده!توزي تازه از بند مصدوميت رها شده و بيگ زاده هنور نتوانسته با هافبکي چون جان واريو و زندي هماهنگي هاي لازم را در فاز هجومي برقرار کنه!از آن طرف جان واريو به خاطر کم کاري جواد در ميانه ميدان مشغول درگيري با هافبکهاي حريف ميشه و در امر بازي سازي و تغذيه مهاجمين تيم کم تاثير شده!در فاز هجومي هم که از 4 تيم سه گل آنرا مهاجمين زدند!لازم توضيح بدهم اين سه گل در سه ،چهار موقعيت فراهم شده براي آنها به ثمررسيده!پس خط حمله هم نبايد زير تيغ انتقادات قرار بگيره!خوب مي ماند همان خط هافبک که يايد صبر کنيم تا بازيکنانش هماهنگ و به آمادگي برسند.فعلا در امر نتيجه گيري بد عمل نکرديم و اينقدر در مورد تيم مظلومي صحبت نکنيد که اگر مجتبي و تيموريان در تيم فعلي بود،همين الان تيم راه افتاده بود که هيچ،ما هواداران داشتيم در مورد نحوه چگونه برگزاري گرفتن جام قهرماني براي چند هفته زودتر صحبت مي کرديم!
کاري که تيم مظلومي بايد فصل قبل انجام مي داد که کفران نعمت کرد .همان ليگي که  که امير قلعه نويي تيم تحت هدايتش را با تمام داشتن شرايط و مشکلات يک تيم شهرستاني بالاتر از تيم مظلومي قرار داد  و در نهايت مظلومي با آن بازيکنانش به سومي قناعت کردند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 6 / 1391برچسب:امیر قلعه نویی,پرویز مظلومی,دو دستگی ,هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com